{}

Politica de Returnare a Comenzilor

1. Dispoziții Generale

Prezenta Politică de Returnare a Comenzilor reglementează condițiile de returnare a produselor achiziționate din magazinul nostru online, ținând cont de legislația României, precum și de specificul colaborării cu serviciile de curierat FanCourier și Sameday. Ne străduim să asigurăm un proces de returnare convenabil și transparent pentru toți clienții noștri.

 

2. Condițiile Returnării

2.1. Termene de Returnare
Clientul are dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, în conformitate cu legislația României. Returnarea este posibilă doar cu condiția ca produsul să nu fi fost utilizat și să își păstreze caracteristicile de consum și ambalajul original.

2.2. Produse care nu pot fi returnate
Conform legislației României, nu pot fi returnate produsele legate de igiena personală, precum și produsele care au fost desigilate și utilizate, cum ar fi țigările electronice și consumabilele acestora.

 

3. Procedura de Returnare

3.1. Efectuarea Returnării
Pentru a efectua o returnare, vă rugăm să contactați serviciul nostru de suport prin intermediul formularului de contact de pe site sau la numerele de telefon indicate. Va fi necesar să furnizați numărul comenzii, motivul returnării și documentele justificative (bonul sau factura).

3.2. Returnare prin FanCourier
Dacă livrarea produsului a fost realizată prin FanCourier, puteți folosi serviciul acestora pentru returnarea produsului. Termenele și costurile livrării depind de condițiile stabilite de FanCourier.
Vă rugăm să vă asigurați că produsul este bine ambalat pentru returnare, pentru a evita deteriorările în timpul transportului.

3.3. Returnare prin Sameday (Postamat)
Dacă livrarea a fost realizată prin Sameday și produsul a fost ridicat din Postamat, returnarea se poate face prin același sistem. Vă rugăm să plasați produsul înapoi în Postamat, urmând instrucțiunile furnizate de Sameday. Asigurați-vă că produsul este ambalat corespunzător.

 

4. Returnarea Sumei de Bani

4.1. Termene pentru Returnarea Baniilor
Restituirea sumei de bani se va efectua în contul sau pe cardul utilizat pentru plată, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea produsului returnat.

4.2. Compensarea Costurilor de Livrare
Costurile de returnare a produsului nu sunt compensate, cu excepția cazurilor în care returnarea este cauzată de o eroare din partea noastră (de exemplu, trimiterea unui produs greșit).

 

5. Cazuri Excepționale

În cazul depistării unui defect de fabricație sau a altor defecte ale produsului, clientul are dreptul la schimbarea produsului sau la restituirea integrală a sumei de bani, inclusiv a costurilor de livrare. În acest caz, vă rugăm să ne contactați imediat pentru rezolvarea problemei.

 

6. Contacte

Pentru informații suplimentare sau clarificarea detaliilor privind returnarea, vă rugăm să contactați serviciul nostru de suport.

Apreciem înțelegerea dumneavoastră și suntem disponibili să vă ajutăm în cazul oricăror întrebări.

Abonează-te!

și fii primul care află despre promoțiile noastre.